22.04.2009

Henryk Ósmy to ja!

Sympatyczna piosenka Herman's Hermits z 1966 roku:



Co można przetłumaczyć mniej więcej tak:

Jestem Henryk Ósmy, tak, to ja.
Jestem Henryk Ósmy, tak, to ja, to ja.
Dostała mi się za żonę wdowa z sąsiedztwa.
.
Ona już siedem razy wychodziła za mąż.
I za każdym razem za Henryka. (za Henryka)
Nie chciała mieć Willy’ego ani Sama. (ani Sama)
Jestem ósmym jej staruszkiem, jestem Henryk.
Henryk Ósmy to ja.

Jestem Henryk Ósmy, tak, to ja.
Jestem Henryk Ósmy, tak, to ja, to ja.
Dostała mi się za żonę wdowa z sąsiedztwa.

Yeah!

[Instrumenty]

Ona już siedem razy wychodziła za mąż.
I za każdym razem za Henryka. (za Henryka)
Nie chciała mieć Willy’ego ani Sama. (ani Sama)
Jestem ósmym jej staruszkiem, jestem Henryk.
Henryk Ósmy to ja.

H-E-N-R-Y-K
Henryk. (Henryk)
Henryk. (Henryk)
Henryk Ósmy, tak, to ja, to ja.
Henryk Ósmy, tak, to ja.

Yeah!